ТОТО2
6 / 49
ТОТО2
5 / 35
1. Какво и къде трябва да направя, за да играя ТОТО през Интернет?
Регистрация на нов потребител става от https://toto.bg/index.php?lang=1&pid=register
В регистрационната форма въведете задължителните данни (отбелязани със знака*). След регистрацията ще получите имейл , който съдържа линк, с чиято помощ трябва да активирате акаунта си.
Пълните правила на игрите може да видите от линк "Общи правила и условия" , който се намира най-отдолу в ляво на страницата.
Може да трансферирате средства към и от акаунта си чрез банкова карта и/или системата на Epay.bg
2. Събирате прекалено много лични данни! Не може ли по-малко?
БСТ е регистриран оператор на лични данни съгласно ЗЗЛД. Събираме и обработваме минимално необходимите лични данни съгласно изискванията на: "Наредба за условията и реда за регистрация и идентификация на участниците, съхраняването на данни за организираните онлайн залагания на територията на Република България и за подаване на информация за хазартните игри към сървър на Националната агенция за приходите, приета с ПМС № 50 от 15.02.2021 г., в сила от 21.02.2021 г., обн. ДВ. бр.14 от 17 Февруари 2021г."
Сигнали по ЗЗЛПСПОИН
3. Мога ли да участвам в онлайн игрите на БСТ ако се намирам извън
територията на Република България?
Няма ограничения да играете и от чужбина, стига да имате достъп до игралния сайт: https://toto.bg
4. След попълване на всички изисквани данни в регистрационната форма ми
дава грешка 10000 и не мога да продължа?
При опит за редактиране на данните в профила ми получавам грешка 10000 и не мога да продължа?
Грешка 10000 се получава при въвеждане на повече от 50 символа в полето „Адрес*“.
Моля, ограничете адреса до 50 символа и опитайте отново.
5. Не мога да си довърша регистрацията, не получих имейла за
потвърждение?
Попълних регистрацията, но не мога да вляза, казва ми, че не съм
активиран?
По някаква причина активационният имейл не е стигнал до Вашата пощенска кутия? Можем да активираме акаунта Ви служебно и ще Ви пишем, когато сме готови. За целта ни пратете Логин (потребителско име), дата на раждане и имейл, които сте въвели в регистрацията, на адрес: [email protected]
6. След попълване на всички изисквани данни в регистрационната форма ми
дава грешка „Не сте попълнили всички задължителни полета“ и не мога да
продължа?
Формата изисква да бъдат попълнени всички задължителни полета, маркирани със символ „*“, включително няколко, които са с избор (на точка и от падащо меню).
Ако проблемът продължава, моля да ни изпратите скрийншот на вече попълнената от Вас форма с въведените от Вас данни, както и съобщението за грешка.
Понеже формата е дълга Ви молим да пратите скрийншот и на горната и на долната част, за да се виждат всички данни. Това ще ни помогне да намерим проблема и да Ви съдействаме максимално.
7. Сайтът не ми приема паролата, която се опитвам да въведа!
Паролата Ви може да съдържа само големи, малки букви на латиница и цифри. Без препинателни знаци и други символи.
8. Изтрих си акаунта и искам да го създам наново, но не ми позволява,
защото ЕГН-то ми вече съществува в системата?
Може да активираме акаунта Ви отново, ако желаете. За целта ни пратете Логин (потребителско име), дата на раждане и имейл, които сте въвели в регистрацията.
9. Не мога да вляза в акаунта си, излиза ми съобщение „невалидно име
или парола“, какво да направя?
За да проверим акаунта Ви моля изпратете Логин, дата на раждане и имейл, които сте въвели в регистрацията, на адрес: [email protected]
10. Как мога да превеждам и да тегля пари от акаунта си при вас?
Превод
Преводът на средства към акаунта Ви в сайта на БСТ е възможно чрез системата на ePay.bg , чрез дебитна или кредитна карта, която е в системата на БОРИКА, чрез банкомат с меню B-pay или чрез EasyPay на каса.
За зареждане на средства чрез сайта на ePay.bg е необходимо във Вашият акаунт в сайта на БСТ да влезете в меню Депозит на средства и да изберете Плащане чрез ePay.bg, да въведете желаната сума (минимум 10 лева) за зареждане на сметката и да натиснете бутона Депозит, да си въведете паролата и да натиснете бутона Потвърди. На следващият екран в таб През интернет, избирате платежно средство от меню Плати от, въвеждате си потребителското име и парола за сайта на ePay.bg и натискате бутона Вход в ePay.bg. На следващият екран избирате платежно средство, въвеждате при нужда Временен SMS код и натискате бутон Потвърждение. Чрез бутон Продължаване в сайта на търговеца се връщате на сайта на Тотализатора. За да използвате системата на ePay.bg е необходимо да имате акаунт и регистрирано платежно средство там.
За зареждане на средства чрез дебитна или кредитна карта е необходимо във Вашият акаунт в сайта на БСТ да влезете в меню Депозит на средства, да изберете Кредитна или дебитна карта и да натиснете бутона Депозит. На следващият екран въвеждате желаната сума (минимум 10 лева) за зареждане на сметката натискате бутона Депозит, въвеждате паролата си и натискате бутона Потвърди. На следващият екран в системата на БОРИКА въвеждате исканата информация относно Вашата дебитна или кредитна карта и натискате бутона Плащане.
За зареждане на средства чрез банкомат с меню B-pay е необходимо във Вашият акаунт в сайта на БСТ да влезете в меню Депозит на средства и да изберете Плащане чрез ePay.bg, да въведете желаната сума (минимум 10 лева) за зареждане на сметката и да натиснете бутона Депозит, да си въведете паролата и да натиснете бутона Потвърди. На следващият екран избирате таб Банкомат. Записвате си Код на търговец и Код за плащане. На банкомат избирате меню b-pay и следвате инструкциите. Кода е валиден до 23:59 часа на следващият ден.
За зареждане на средства чрез каса на EasyPay е необходимо във Вашият акаунт в сайта на БСТ да влезете в меню Депозит на средства и да изберете Плащане чрез ePay.bg, да въведете желаната сума (минимум 10 лева) за зареждане на сметката и да натиснете бутона Депозит, да си въведете паролата и да натиснете бутона Потвърди. На следващият екран избирате таб В брой на каса. Записвате Код за плащане. Посещавате каса на EasyPay и предоставяте Кода за плащане. Кода е валиден до 23:59 часа на следващият ден.
БСТ не взима допълнителни такси и комисионни за паричните преводи, когато внасяте средства към вашата сметка в сайта.
Условията и таксите за всеки клиент зависят само и единствено от таксите и комисионните, договорени между ePay.bg и банката издател на неговото платежно средство.
Теглене
При теглене на средства от клиентската сметка чрез дебитна или кредитна карта през системата на БОРИКА, се удържа допълнителна банкова такса в размер на 1.4% от заявената за теглене сума, закръглена нагоре с точност до 0.01 лв. При теглене през системата на Еpay такса не се удържа. Минималната сума за внасяне или теглене е 10 лв.
Печалби до 10 000 лв. се прехвърлят автоматично във Вашата сметка при нас и Вие може да ги изтеглите чрез прехвърляне в epay.bg или чрез банковата карта, от която е направено последното депозиране на средства през системата на БОРИКА..
За печалби над 10 000 лв. трябва да представите документ за самоличност в ЦУ на БСТ, като печалбата ще Ви бъде изплатена в банкова сметка по Ваш избор.
11. Мога ли да преведа пари директно от кредитната/дебитната си карта
във вашия сайт?
Да, може директно да се прехвърлят пари от кредитни/дебитни карти към нашия сайт.
12. Не мога да попълвам числата във фиша?
Най-вероятно имате проблем с работата на Java Script на браузъра си . Препоръчваме Ви актуална версия на Mozilla Firefox браузър - http://www.mozilla.org за работа със сайта.
13. При пускане на залог серийният номер на фиша е съставен само от
цифри 0. С този номер ли ще играя в ТОТО Джокер?
Не. Системата ще избере произволен сериен номер в момента, в който подадете фиша.
14. Имам пуснат абонаментен залог. Първият тираж от абонамента мина и
искам да го проверя за печалба, но ми дава съобщение за грешка?
Общата печалба по абонаментен фиш се вижда в акаунта Ви само след изтичане на абонамента.
Дори да опитвате чрез "проверка на фиш" да видите каква е печалбата до момента, системата няма да Ви я покаже докато не изтече абонамента.
15. Как да проверявам за печалба фишовете си, пуснати през Интернет?
Електронните онлайн залози се проверяват от системата автоматично - ако имате печалба, тя се генерира директно в акаунта Ви при нас.
Може да видите преведената в акаунта Ви печалба както в меню "Транзакции", така и в "Талони на потребителя".
Печалби до 10 000 лв. може да прехвърляте от Вашата сметка при нас към сметката Ви в epay.bg или към вашата банкова (дебитна или кредитна) карта Възможно е да проверите електронните си фишове и на база тяхното 24 символно контролно число на адрес: https://toto.bg/index.php?lang=1&pid=kvitanciaproverka
16. Как се изплаща печалба над 10 000 лв.?
Ще получите имейл с информация за Вашата печалба. Тя ще се начисли в акаунта Ви и ще я виждате като печалба, но няма да може да изтеглите сумата. За целта е необходимо да дойдете лично с Вашия документ за самоличност в ЦУ на БСТ в официални работни дни, в интервала от 09:30 часа до 16:30 часа на адрес: 1618 София, ул. "Хайдушко изворче" 28 (вход от ул."Славия"). Разбира се, личните Ви данни от документа за самоличност трябва да са същите, като въведените от Вас в профила Ви.
Не е нужно да отпечатвате каквото и да било. Проверката на електронните залози е сигурна и напълно автоматична.
Ще получите печалбата си по банков път с превод от ЦУ на БСТ.